close the door, throw the key, don't wanna be seen !

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖR ATT INTE HA BLOGGAT PÅ TVÅ DAGAR ! Men har vart helt borta hela tiden, har inte varit hemma, och när jag vart det har jag varit helt slut ! Har så himla mycket att säga just nu ! Känner mig helt jävla känslosam ! Allt tack vare One Direction ! Dem har ju precis släppt ett album, Up All Night ! Trodde jag skulle bli besviken, previewen var så himla dålig ! Men när jag hörde låtarna för nån vecka sen, brast bara i tårar ! Är nog på max i stolthet just nu, kan inte bli stoltare, har fått skivan också ! Och hört delux låtarna, HERREGUD ! Älskar hela skivan, men måste säga att Moments är min favorit, den är såååå bra ! Den är lugn men kan verkligen inte chilla till den, mitt hjärta bara dunkar, deras röster ! ÅH ! På flesta unga artisterna brukar man kunna lägga en kommentar om att de inte kan sjunga, men One Direction, alltså, det går inte ! För det kan dom ! HERREGUD ! VERKLIGEN SJUKT BRA ! Älskar låten så jävla mycket för alla sjunger verkligen i den ! Och så var ju dokumnetären också, har redan hunnit se den ett antal gånger, hahah, GUD SÅ JAG HAR TJUTIT ! HERREGUD ! Trodde aldrig att dom var så härliga, älskade dom innan, igår trodde jag att jag älskade dom så mycket som de gick, men de växer verkligen för varje dag som går för idag, IDAG SÅ ÄLSKAR JAG DOM MER ÄN VAD JAG TRODDE JAG NÅGONSIN SKULLE KUNNA GÖRA ! Så som dom prata, så som dom yttrade sig på interviewen, när dom berättade om sina mammor, när Harry var ledsen, när Niall skulle berätta om deras brödraskap runt elden, när dom prata om sina fans och allt över huvudtaget, kunde inte låta bli att gråta, faktum är att tårarna bara sprutar nu medans jag skriver allt detta ! Min favoritfilm helt klart, vill bara kolla på den hela tiden ! BTW BTW BTW VI VAR MED I BÖRJAN ! MAN SER JÄTTETYDLIGT !!!!!!!!! Sök One Direction A year in the making sen kollar ni part 1 ! HIHIHI BRITTISK TV, OCH ONE DIRECTIONS FILM ! INTE LITE GLAD ! IHIHIHIHIH OH HERRE, MITT LIV, DET ÄGER! Känner mig så himla nära dom, vet inte vad jag ska säga, om jag ska sitta här och förklara exakt hur himla stolt jag är kommer detta inlägg inte ha ett slut så sluta nu med att säga att FAN DOM ÄR SÅ JÄVLA FINA, OCH FAN VAD JAG ÄLSKAR DOM !
Ett tips är att lyssna i hörlurar, man hör detaljerna på rösterna mycket bättre ! Men denna är min favorit på albumet, och då menar jag såklart extended version eftersom de inte ens är med på det vanliga albumet ! Så jävla bra, blir bättre och bättre för varje gång man lyssnar ! Helt otroliga ! Nu ska jag inte börja igen, hehe.
Idag har jag förövrigt vart med Ebba på morgonen hon sussa här, sen va jag med Maria på stan, sen stack jag till Eber's öppet hus med Sama och det var jättebraaaaaaaaaaaaaa !
Hare finfint ! :)
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback