but when i looked at him i thought of only you, if only there was proof i could use to show it's true

BÖH ! Bleb du rädd ? Nae ok ! Hehhe, känner mig ganska hyper active just nu .. Skypar med Ebbson ! Vi bråkar typ varannan minut ! HEHEHEH ! Fast .. inte ens det ... det är typ de enda vi gör ! idag har praoat, yehman ! På lunchen mötte jag upp Maria och Gina ! Vi stack till Paus och satt där ett jävla bra tag ! Vi kolla typ på sånadär roliga gubbar ni vet, domdär, fuu och dom andra hhahaha ! Sen stack ja tillbaka till praon ! De har faktist vart kul där idag, man börjar känna sig som en anställd och personalen börjar kännas som kollegor :) Nu är Gossip Girl ute. Och jag mååååste se ! TYP NU ! pic.twitter.com/TzBa8Hjs
hahahahahah typ världens fulaste bild .... men bara för att jag hatar henne :*
/ Clau

Kommentarer
Postat av: ebba!

du ääälllsskkkaaaarrr mig ! ;*

2011-11-30 @ 08:24:10
URL: http://ebbanordiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback