baby you should let me love you

En liten video när Austin sjunger "Let me love you" ! ÅH han va så fin här, är han tvungen att klippa sig hela tiden och vara så självupptagen ? Sjukt irriterande ! Jaja, har typ städat hela dagen, och när jag blev kvar stack jag till ica maxi och köpte foundation ! Har inte haft de på en vecka, herre hur har ja klarat mig ? Åh, det är så många som har dött på senaste tiden, inklusive en jag känner, och den hade barn. Sen lägger barnet upp en bild på sin mamma och skriver en assfin text, asso orkaaaaar inte ! Kan inte läsa sånt, blir så ledsen, tycker det är så jävla synd ! Har suttit här och gråtit sen jag läste texten ! Man bara känner smärtan själv, och åh, de gör så jävla ont ! Imorn börjar praon, och ja jobbar nio timmar, förstår inte hur jag ska klara mig .. Nu ska jag se 10 things i hate about you. Bye.
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback