50 SANNINGAR OM MIG SJÄLV ! / Clau

1. Min dröm har alltid varit att åka till usa
2. mitt rum är nästan alltid stökigt, förutom nån timma efter ja städat de !
3. Jag kämpar jättemycket för att inte vara blyg ...
4. Jag kan inte gå utan smink
5. Jag är jättekänslig
6. Jag är mycket smartare än vad folk tror, men jag beter min inte som det för att det verkar så jävla tråkigt att hela tiden behöva bevisa hur smart man är !
7. Jag hatade One Direction från början, haha
8. Jag sover med 8 kuddar i sängen
9. Jag är ganska orädd av mig, tro det eller ej
10. Jag älskar mina vänner, och jag menar det ! Även om vi ibland har dåliga stunder !
11. Även fast jag bott i Sverige hela mitt liv anser jag det inte vara mitt hem, för det är min hemstad i Makedonien !
12. HAHAHA när bella höll på att dö under twilight igår och när jake gjorde munmotmun mentoden på henne viska jag "first kiss " till Jessica och vi skratta som fan och fick endel sura blickar på oss
13. Jag skulle aldrig sätta mig på plats 13 under en flygresa även om det innebar att jag inte skulle kunna åka dit jag skulle
14. Jag pussar min Niall autograf godnatt nästan varje natt hihi
15. JAG ERKÄNNER ! Jag måste nog ha rekord på antal förstörda mobiler
16. Jag åkte till Paris för att få se Nick Jonas, DET VA VÄRT DET !
17. Jag har haft ett gosedjur sen jag föddes och jag sover fortfarande med det ..
18. Jag skulle helt seriöst bli jättebesviken om fb någonsin skulle läggas ned
19. Jag har jättelätt för att titta folk i ögonen och jag tror de tycker de är creepy efter ett tag
20. Jag brukar säga att jag är 1,64 fast jag bara är 1,62 heheheheh
21. Ibland gråter jag för hur mycket jag vill träffa Niall Horan
22. Jag hatar dagsljus så mycket att jag nästan inte klarar av det
23. Jag ångrar asmycket att jag aldrig lärde mig att åka skateboard
24. Det ända jag har lyssnat på de två senaste dagarna är More than this av One Direction !
25. Min skola är som mitt andra hem och jag kommer sakna den som fan när ja slutar, in fact det skrämmer mig att det bara är ett halvår kvar FYFAN vad jag kommer gråta !
26. Jag begick ett jättestort misstag för två år sen som förändrade mitt liv
27. min favoritplats på hela jorden är Makedonien
28. Jag kan prata tre språk flytande, Svenska, Makedonska, Engelska
29. Jag äter jättemycket
30. Det känns inte som att jag går i nian, känner mig as omogen, känns som att jag typ går i sjuan eller åttan
31. I'm in love och har varit i ett halvår
32. Jag börjar tro att det är nått allvarligt fel med min hand, tog nyss bort mitt bandage och upptäckte att mitt skelett typ sticker ut
33. Jag har en burk hemma med sånadär grejer man sprutar parfym på när man ska provlukta med massa killparfymer jag gillar ! Är beroende av killparfym !
34. Jag räknar min kusse som min tvilling !
35. Jag kan inte somna innan tolv halv ett så jag är en zombie varje dag
36. Jag är en koala
37. Jag älskar cola light
38. ibland önskar jag att ja va normal
39. min dröm är att gå collage i usa
40. Jag tjöt hela natten den sista natten i mk
41. Jag minns inte sist eller någon gång jag avslöjat något som jag inte fått säga ! och kommer aldrig göra efetrsom den personen ger mig sitt förtroende och då vill ja bevisa att den hade rätt som gjorde de
42. Jag har igentligen lockigt hår
43. jag skulle dö för att få skriva en gossip girl sesong
44. jag skriver egna låtar och berättelser
45. solnedgångar är det vackraste jag vet
46. jag är jätterädd för att åka flygplan
47. JAG ÄR KLANTIG
48. jag ÄLSKAR kossor
49. jag har aggressitionsproblem
50. har hållt på med detta inlägg i två dagar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback