Your arms around me tight, everything felt so right

- Bild som jag och ebbu tog i lördags :)
YOOOOOOOOOOOOOOOO MACKAFLOOOOWWWW ALLA KÖTTBULLHUVEN ! Kom typ just hem från skolan, eller, ja typ nae, typ stan ! VILL BARA SKRATTA ÅT HUR JÄVLA KONSTIGT MITT LIV ÄR, asso varför just jaaaag ? HAHAHAHAH ! Finner de rätt komiskt faktist. Skoldagen har vart helt ok, inte mycket att göra. Va hungrig igår vid sex på kvällen, på morgonen när ja vakna, OCH FICK INGEN JÄVLA MAT FRAM TILLS EFTERMIDDAGEN ! Sket i lunch frukost och hela rubbet, åt två mackor förut, men åt ingen riktigt mat fram tills nu ! FYFAN ! Snart ska jag iväg till skolan igen för att titta på körens konsert (musikcafet). NÄSTA VECKA ÅKER JA TILL MAKEDONIEN ! OH YEH YEH YEH YEH YEH YEH ! Kommer bli så grrryymmmtttt, och kussiii kommer till Sverige direkt efter också, livet ägeeeeeer ! har även höjgt mig i tre ämnen i skolan ! OHYEH ! Okey är färdig nu. :)
SKIVER AV MIG NU:
SÅ JÄVLA SKÖNT ATT SLIPPA TÄNKA PÅ DIG ! Så himla skönt att inte behöva sitta och deppa över att du inte hört av dig, så jävla skönt att inte behöva sakna dig, så jävla skönt att slippa bry sig sen och bara kunna njuta och göra de jag faktist behöver göra ! SÅ JÄVLA SKÖNT ATT DU NU HAR EN HELT ANNAN ROLL I MITT LIV !
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback