you could be empty, and i could be right here empty with you

image

- När han sa det CUTEST THING EVER ! Fyfan vad jag älskar honom!

I alla fall, världens semsta dag idag om man ska gå efter hjärtat. Orkar verkligen inte förklara varför, är så jävla ledsen att det inte ens går att beskriva. Utöver de var de min sista dag idag, sorgliiigt. Efter det stack ja till Marias prao, sen vidare till stan med henne, kika runt där lite sedan käka kebab. Efter det en sväng till skolan och hämta Rita bara. Sen hem till Mario, vi bara chilla .. snacka typ demoner och skit, vi va livrädda ... HAHA. Sen åt vi lite tacos, och drog till Lindögård helt random, haha, vi bara kom på det lite sådär, Jessica och lilla Jennifer hängde på också. De va faktist skitkul. När vi skulle hem sprang vi ut på ett fält och körde jaga och sjöng, det va asnice faktist. Blev hemföljd av Mario och Rita, asshyst, thank you guuys :) Bra dag ... faktist. Om den inte hade sett ut såhär vågar jag inte ens tänka på hur jag hade mått ..

/ Clau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback