You are a person of interest

- AWWWWWWWWWWWWWWWWWW DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
Creds till @Real_Liam_Payne på twitter, hiihihih gav just Liam creds, känner mig piffig hahah :)
YO ! Asso ingen förstår min längtan till Kalifornien resan just nu, de är helt otroligt sjukt hur mycket ja längtar, tänk när de bara kommer vara en vecka kvar, kommer dö av excitment, kommer gråta oavbrutet ! LÄNGTAR SÅ JÄVLA MYCKET, TYP DÖR ! Har längtat i hela mitt liv och nu är de inte långt kvar, kan inte beskriva känslan, min största dröm kommer gå i uppfyllelse ! I alla fall, idag var jag på kalas hos min 3 åriga jättegulliga kusin, grattis Nora ! :) Sen stack jag till ingelstad med familjen och åt kebab och köpte skor. Nu har jag vart och sprungit med Sama plus att jag har gjrot lite workouts här hemma, känner mig duktig, hihi. Skola imorn då, assssschill vecka, inget plugg, livet leker jaaooww ! Makedonien snart också, yeeeeeeeeh !
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback