There's still a little bit of your song in my ear

Hej hopp tjolopp ! Har lite problem med hälsningsfraser, tycker inte om hej, eller tja, eller hallå, så byter lite då och då ! :) Sitter här med svullna halsmandlar, asso, de är de värsta ever, ser ut som två hjärnor i min mun, ush fan vad äckligt ! Känns som att jag ska svälja ner dom när jag sväljer ! Tror nog att ni fick lite för mycket information här. ;) Kommer nog luta hur konstigt som helst nu, men så jävla tråkigt med jul ! Skulle nog älskat julen, men min julklapp är att åka och träffa min släkt och de är liksom de som gör att jag inte diggar julen, att jag inte har min släkt här, att jag i princip inte har någon att fira med ! De är ju inte klapparna som är grejen, de är ju att man samlas och har de kul med släkten, men har ju ingen här i sverige, så hela meningen försvinner ju och jag blir bara sjukt avundsjuk på alla andra som sitter hemma och myser med hela släkten ! Men överlever, bara två dagar ju ! OCH OM FEM DAGAR ÅKER JAG TILL MAKEDONINEN YO ! Fan vad fett de ska bli ! Längtaaaaaaaaaar ! Och så fort som dethär halvåret har gått så kan jag ju även säga att de inte kan va så långt kvar till CALI CALI CALI ! ÅHH, kan fortfarande inte fatta ! Åh vill verkligen ha sommar, vill va bruuuun !
- Världens bästa broooor ! Jättepassande bild såhär dagen innan julafton, men längtar till sommaren och vi var brunaaaaa så tååååååååååål !
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback