The black smoke get's your head into a muddle

GUESS WHOS BACK ? Hello world, koala's in the house yoo ! Plugget är FINALLY klart ! Kan inte förklara hur skönt de är ! I lörsdags satt jag och plugga i 13 timmar och en halv timma, PÅ EN LÖRDAG ! Dog ! Och i söndags plugga jag ända från tolv på morgonen till halv tre på natten ! Det = den värsta helgen i mitt liv ! Men nu är de över, tror dock inte proven gick så bra, i alla fall inte matten, fick lära mig allt bara nu i helgen, tre feta häften algebra .. så aa ! För övrigt så vilar jag lite just nu och lyssnar på Ed Sheeran, i adooooore hans röst ! Den är så skön, gives me chills ! Ska ta ett lååååångt varmt bad typ nu ! Sen titta på nån film och läsa Ebbs 1D fan fic.
Tumblr_lw3mr8xej61qcmy8fo1_500_large
Text-vit-bakgrund-2fre_179044121_large
Just saying.
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback