Something's goin on everywhere I go

YO ! Slapp dag idag, skolavslutning och grejer, helt ok betyg, och mätt mage ! Stack till stan, va i mc donalds med Jess, Romi och Maria, sen var killarna där också, hihi var vell roligt ! Sen stack vi hem till mig, chilla hela jävla dagen och Jess stack hem för bara någon timma sen, vi skypa med big broo hela dagen ! Ihiii :) De va någon kille i stan som spela julmusik nivet sån som alla kan texten till så Romi och jag ställde oss brevid och sjöng med och dansa, de va quite funny ! :)
pic.twitter.com/lEPKb4rj
pic.twitter.com/le6WeY5F
Typ jag som dansar mitt i stan, coooooling ! Och sen bild bevis på att vi är dom tjockaste eveeeeeeer !
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback