it's hard to hold on when your heart is somewhere else

- fyfan vad jag älskar dom !
Praon idag va helt ok, inte så mycket jobb .. okey, typ inget alls ! På lunchen stack vi alla och åt på pizzahut ! Sen blev de julklappsbyte :) Trevligt trevligt ! Det är faktist lite sorgligt att de är sista dagen imorn, känner mig faktist som en riktig anställd ! Fick sluta tidigare idag, så jag stack till skolan och där satt ja ett tag, sen mötte ja Maria där, vi chilla lita, snacka och nörda temple run. Sen kom Rita och Debbie också. Vi fortsatte med snacket. Sen stack vi hem. Somna lite när jag kom hem, och de är faktist ovanligt eftersom jag nästan inte ens kan sova på dagen ! När ja vakna skypa jag med Ebba .. vi bråka som vanligt, haha. Sen skulle hon dra så skypa med Sami istället. Nu sitter jag här och funderarar, taggar lite för att sussa.
Nu är de mindre än en månad kvar till jag åker till Makedonien ! Längtar så jävla mycket ! Ingen kan nånsin komma in närheten av att veta hur mycket jag saknar dom ! Det gör ont varenda jävla dag, ändå håller jag huvet högt ! Vara utan nåra av dom människor du älskar mest, de är fan inte lätt ! Om du någonsin har ett val, lämna dom aldrig, ingen älskar dig som dina närmaste, dom är aldrig värda att bli bortvalda för någon annan person eller något ställe, ALDRIG ! Ska bara vara där i en vecka .. Kommer bli helt sjukt jobbigt sen, en vecka där nere är som att bara säga hej ! Bara att hålla ut, bara ett halvår tills jag får träffa dom igen efter jag kommit hem ! Går vell lika fort som detta halvår ! Känner att en sånhär text aldrig kommer ta slut eftersom det finns så mycket jag kan säga om detta ämne .. tror jag lägger av här ! Jag älskar dom ! Snart syns vi, de är inte långt kvar nu !
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback