I'm out'a sight, i'm out'a mind

- Ed Sheeran, så jävla bra ! Bland dom mest unika musikerna jag vet om !
Typ exakt två veckor kvar tills jag åker till Makedonien, längtar så mycket, ahhhh, i'm raging ! Vill bara dit ! Och vet ni vad det bästa är ? Får inte bara spendera en vecka med min kära kusin Nikola UTAN TVÅ ! Han hänger med tillbaka hem till Sverige sen, fyfaaaan vad vi ska ha skoj, dra till stockholm, gå på bio, shoppa, sitta på mc tills vi fan inte orkar mer (han vill uppleva mitt liv, så tänkte att de va de bästa sättet att verkligen få känna efter haha ;) ) Aeee, men faaan ! Ska bli så jävla bäst ! Är verkligen sjukt glad, känner inte ens av alla saker som är helt screwed up och har gått åt helvete längre, är för glad för att jag ska åka dit, och för att han ska med tillbaka ! ASO JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! Jag ska dit på riktigt, och han ska hit på riktigt. OMG !
/Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback