i'm jealous of you moon, tonight you'll get to see him

WIE ! HEJ ! Idag har jag typ .. sovit ! hahah Nae men seriöst ! Gick och la mig tidigt igår, vid två ! Gissa när jag vakna ? KLOCKAN FYRA PÅ DAGEN ! 14 JÄVLA TIMMAR ! HERREGUD ! När jag vakna åt jag och duscha, efter det stack jag hem till Sama, vi bara chilla, snacka, kolla på Victorias Secret's fashion show och levde bara. Sen nu är jag hemma och ska nog sova snart, ska på stan med Jessi imorn. :)
- HAHAHAH HEERRREEE ! Två väldigt oseriösa bilder från stockholm i freds lägenhet ! Right after the night we met 1D ! Vi var hyper och överlyckliga ! Åh saknar freds, har inte sett henne på mer än två veckor :(
/Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback