If you ever take me for granted again and only talk when you're lonely i'm gonna shoot a bomb through your head !

YOOOOOOOOOOOOOO ! Mår så jävla dåligt att jag bara skrattar åt det ! Whatever, karma will hit you RIIIIIIIIGHT IN THE FACE ! Jess hängde med mig hem, vi bah chilla, åt pizza, och chilla ! Och såg till så att vi båda överlevde. Nu har hon gått för ett tag sen och jag känner mig ensam. BLÄÄÄH ! Hatar att va ensam nu, till och med att sova ensam, känner mig fortfarande van vid att ha folk runt mig hela tiden sen i somras när ja va hemma i mk. Åker om mindre än två veckor, tänkte liksom på hur de va där nere mer i detalj förut idag, är så jävla chockad, insåg inte vad jag hade framför mig fram tills nu, har endel saker att göra också, saker jag måste få ut.
-Skiiiiitsöta tjejer , hahahahah

/ Clau

Kommentarer
Postat av: camilla

heey, ville bara kolla om du fått hem neckwarmern? och hur den ser ut? :)

2011-12-16 @ 20:44:30
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/
Postat av: camilla

sv: hm, fan vad konstigt.. vet du vad du gör, maila dom på [email protected] och säg att du var vinnaren i tävlingen hos ihateyourcrew och fråga varför det dröjer så länge!

2011-12-16 @ 21:26:07
URL: http://ihateyourcrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback