if you don't love me, why do you raise my hopes ?

TJA ! Typ typ .. hade svårt att vakna idag, la mig halv sex, och var tvungen att vakna vid 12 för skulle på stan med Jess ! Fast dock vakna jag halv ett .. hihi. I alla fall, åkte dit med mamma och mötte Jess där, vi snacka typ, gick runt, och fick massor gjort samtidigt. Den jeveln skulle julhandla, vi leta efter saker hela tiden och i slutändan gick vi alltid ändå tillbaka till HM ! Vi gjorde säkert över 3 olika köp där, haha. VID BIKBOK TRÄFFA VI FREDS ! Jag står med ryggen mot mamma och så knackar det på min rygg, trodde de va Jess så jag bah "OHHH DU SKRÄMDE MIG" sen vänder jag mig om och ser Freds där ! IHIII :D Har saknat den jäveln. :) Sen gick vi alla och handla tjockis tröjor på rean på monki ! Och avslutade dagen i MC :D Nu ska ja ta och duscha ! Imorn är de skola ! Ganska skönt ändå, praon va rätt utmattande.
- Älskar verkligen låten ! Har inte lyssnat på nåt annat sen vid sextiden igår ! Så himla fin !
/Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback