If we could only have this life for one more day.

tjohejj! Sorry för sämst uppdatering från min sida, men men, det är ju trots allt jul! Igår var mina vuxen kusiner (kan man säga så?) som flyttat till Ronneby här, och de sov också över, fett myys hiho. Och innan så var jag också hos claudia för att säga "farväl" höh. Koalan var as moody men det blev bättre sen .. Vaknade runt halv elva och har gjort nada. Men ska kanske sova över hos min fina kusin Sara! Och imorgon tror jag vi åker över till Ronneby och stannar så vi firar nyår där :)

Claudia satte på ett gammal live performance av Jonas Brothers ) as gammalt, nick var typ 13-14)
Jag börjar peka på en väldigt rund gubbe i bakgrunden med gitarr och aaasgarvar.
Claudia: *confused* vad garvar du åt?
Jag pekar igen och kan inte sluta skratta.
Claudia: det där är deras pappa.. DERAS PAPPA!
Jag börjar garva ännu mer! Ahahaha
Så himla onödig text, ahah aja. Bare with me :)


Kommentarer
Postat av: Emilia

snygg tröja! bara för jag har en sådan hiho ;)

2011-12-28 @ 13:50:27
URL: http://Invinciblee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback