If i'm louder, would you see me ?

TJA ! Är typ sjuk tjohej, nyser varannan sekund ! Snuvig, kan inte sova på nätterna, FYFAN VAD JAG HATAR ATT JAG TROR PÅ SPÖKEN ! Kom till franskan imore men kände verkigen att de inte gick, somnade ju nästan ! Så gick hem och sov från 9 till lite över tre, ajrå ! När jag vakna stack mamma och jag till stan, köpte kläder till resaaaaan ! MINDRE ÄN EN VECKA KVAR ! Min jävla äckelkatt slicka just min tallrik där jag hade en toast ! BLÄÄH ! Imorn är de skolavslutningen, tänker gå oavsett hur skit jag mår, vi ska till mc med hela klassen typ, fett chill yoo ! Längtar verkligen till att få ta en paus när de gäller skolan ! Måste också tillägga att 1D'S tour har börjar, åhh, sitter och tittar på videos, är så himla sjukt stolt ! Sitter och gråter dagligen efter varje konsert, så jävla bäst är dom ! Och Niall och Louis har verkligen bevisat att dom kan, så jävla bra ! Och haateeeerz, minns ni när ni sa att Niall var ful ? Hade ful kropp ? osv ? JAG MINNS ! Guess what ? Han har utsetts som 2011 snyggaste av MÅNGA tidningar och företag ! Satan vad ni borde skämmas ! Världens finaste Niall !
Tumblr_lwjqyryouu1r7getro1_500_large
Tumblr_lwb0yoj8td1ql3mwgo1_500_large
Kunde inte välja så tog båda, asså den första, så jävlaaaa snyyyyyyyyyyygg ! Tror jag döööööör ! Klädena, håret och allt, herreguuud ! Och den andra, alltså dog av garv, han är så jävla Niallig på bilden så det inte är sant ! Morgonruffs och sköna kläder, går som en liten irish swagger med cola och mat i handen ! Dör, så jävla söt, mer Niallig kan han inte bli !
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback