I don't know why I let it go too far

Fräääs ! Julafton idag, helt ok fram tills vi stack hem ! Spenderades hos farbror och hans tjej Erika och mina två småkusiner Wille och Nora. Så himla söta ! Dock var jag riktigt trött eftersom jag skulle upp vid tio och ja la mig vid sex på morgonen. Skulle lägga mig tidigt, men de va nått med min och Jessicas humor igår, haha, så jävla klockrena, de höll mig i alla fall uppe. Och hjärnorna som jag har i munnen som hindrar min andning såklart ! Fick ju inte så mycket eftersom jag både fått Makedonien resan, california språkresan, plus att jag ska till Barcelona med familjen och sen Paris, kändes inte som att jag önskade mig så mycket mer ärligt talat, skulle velat ha en One Piece men alltså, kändes inte så viktigt, tänkte i höstas att de skulle va mysigt när de va snö ute och så, men nu är de ju inte det. Jag fick i alla fall lite kläder, pengar och så. Haha, det är så typiskt, får alltid nån resa eller nåt som liksom man inte kan slå in men som ändå är en REJÄL present så "tomten" drar samma skämt varje år "Dudå lilla flicka ? Varför får du inte paket ? Har du inte varit snäll i år?" HA-HA-HA-HA ! TRE DAGAR KVAAAAAAAAAAAR ! Sen träffar jag min evil tvilling yooo ! Ska bli så jävla kul, längtar så in i bomben till nyår ! Kommer bli helt sjukt awesome !
Tumblr_lwb5hobzu31qmf1ngo1_500_large
- Måste vell få in lite julstämning i alla fall ...
/ Clau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback