i don't know what it is, but you got that one thing

Tumblr_lviyetfmdt1r1mrcso1_500_large
- Åh assooo döööör !
Dom är såå finaaaaa ! Alla älskar dom nu .. alla lyssnar på dom och tycker dom är dösnygga ! Njuter verkligen av att bara säga shut up hoes, börja gilla dom för mer än ett år sen när ni tyckte vi va asstöntiga som gav ner så mycket tid på dom ! Och Niall ska ha sitt hår sådär uppåt ! Det visar hur jävla fint ansikte han har ! Visst .. han hade en period där han var lite nere och inte såg precis sådär tiptopp ut! Okey att folk inte gillar hans utseende men det är fan illa när "fans" som tyckt om honom innan börja trycka ner honom på alla möjliga sätt när han mår som värst ! Däremot älskar jag alla dom som verkligen jobba hårt för att visa honom hur fin han är ! We made it, han är världens gladaste kille nu, precis så som en Nialler ska vara, och finare blir han inte !
OKAY ! Har problem, skriver jävla paragrafer och får inte ens ut häften av vad jag vill ha sagt .. åh .. har alltid vetat att jag inte är en bloggmänniska, men trodde inte jag sög så hört .. haha. Men basically ville jag bara säga att Niall skulle krya eftersom han är sjuk ! KRYA NIALLER ! Bli frisk fort och kom till Sverige i dina nya fina Supras ! Fifaaaaan vad jag älskar honom ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback