-MY LIFE IN PICTURES -

- I was boooorn .

- Me and mommy when she didn't know what hell i was gonna make her go through ;)

- Meeting cousin for the first time !!! Also first time going home, and first trip. Wich is Macedonia :D

- With mommy and daddy on my 1st b-day :)

- Bad picture, but in "babas" (granmas) backyard :D 1 year old

- Swag or what ? The picture was on the right side, but it flipped and sldifhksdfh

- First time meeting my evil twin :D

- COOLING JAOW !

- Biba yoo ! Livet ut, har henne brevid mig nu ! Faktum är att på bilden satt ja i en gammal sån som man säljer mat i på flygplan och en flygverdina körde runt mig i planet, fett stekig unge !

- Söta kusiner i trädgården

- IIHH ! Söta vi va ! Vad hände igentligen ? hahah naaaae ! eller jo .. när de gäller mig, den andra jäveln är fortfarande tööötis

- Bästa granniiies

- Bästa, love her !

- När ja lärde mig cykla på "stor" cykel :D cuuulingen

- En speciell liten plutt kom till världen, nämligen min bror ! Vet att vi har SWAG !

- Första gånge på skidor i sälen, ser så jävla underbart ut, vill ha snö typ !!! fin averall, och pro redan då btw !

- Så jävlaaa sööööööt !

- BILDBEVIS PÅ ATT JAG DANSA BALETT !

- Chillar med piloterna framme där dom styr ! Fyfan vilken cool kid jag va ! Helt sjukt ! Vill va som jag ! hahahah

- I mormors bakgård :)

- Ih världens bästa kussis

- awwsiii nybadade och blöjkille, love the picture :)

- Remember exactly what was going on here i was like how tall are you gonna be ? this tall ? and i raised my hands like that and the lil cutie did the same thing ! :D

- Luciaa yooo

- THE CREEEEW

- YEEH
-
- Inte nått med mig att göra men så jävla söööt brorsan är :)

- FOOD FOREVER <3 <3 <3 <3

- Söt bild med farbror på vår födelsedag :)
- Första soccer training

- Kolmården med släkten :)

- Hahah bilden är känd, hela släkten har den i sitt rum

- Jag och puuuh björn, min favorit ;D

- Nybadas tjeeeeeej

- Min sexårsdag eller nåt :)

Nu orkar jag inte mer, är ändå typ större på dom andra fotona ! :D Om man ska skriva mitt liv i ett citat skulle jag säga
"Nothing is impossible if you really really wan't it !"
/ Clau

Kommentarer
Postat av: ebba!

på bilden med dina grannies. så ser du exakt ut som nu. päslmössa. Cruela :)

2011-12-25 @ 15:42:17
URL: http://ebbanordiin.blogg.se/
Postat av: ebba!

pälsmössa*

2011-12-25 @ 15:42:36
URL: http://ebbanordiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback